• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 29 Temmuz 2012 Pazar

    Merhaba, Yenidünya'mdan:)
    Bu aralar bi huzurluyum sanki. Ankara çok sıcak, midem suluk gibi, sıcaktan yemek yenilmiyo, uyku tutmuyo.  Ramazan, oruç güzel de beni yatağa bağlamasa.. Tv.de aynı diziler dönüyo. bide selülitli hatunlar.. Net bi iki saatten sonra çekilmiyo. Bide staj dosyası diye bişey var doldurmak gerekiyo bi 50 100 sayfa. Hep aklımda ama son güne bırakmak en iyisi(!).. Bunları düşünürken uyuyakalıyorum her gün. Tam burada yazın sıcağı ve haşeratlarından sonra hiç haz etmediğim mini mini sevimli sempatik veletler giriyo devreye. Ben uyuyakalmışken onlar sevimli sempatik hallerinden 'screamingmonster'lara dönüşüyorlar. Neyse neyse yapmıcam bunu ben de çocuktum. Yeni yeni arayışlara giriyorum sürekli. Sonra da vazgeçiyorum. Allah tan vazgeçmediğim şeyler de var benim. Evet evet artık huzurluyum. Bugün ne kadar güzel dertlerim var benim...

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder