• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 13 Ağustos 2012 Pazartesi

    gelecekteki çocuklarıma mektup.sen artık büyüdün kızım!


    Bu blog o zamana yaşar mı  bilmem. Ama yaşasın siz de görün. Siz diyorum bitane değilsiniz diye geçirdim içimden. Siz diyorum yoksunuz şuan ama çok konuşasım geldi işte. Okusanız bunu gerçekten ne ilginç olur. Filmlerde olurya mektuplarını gösterirler 18 ine girince. "Sen artık büyüdün" diye. Öyle 18 yaşına girdiğinizde falan göstersem. Oha ne heyecanlı olur. Deli olduğumu falan düşünürsünüz heralde. Kızım bana benziyo olsa gerek. Böyle çekik, kahküllü falan. Kahkül yoksa okuduğunda hemen kestirelim bana yakışıyo. Sen daha güzelsindir. Okursanız bunu sizde torunlarıma yazın. Çocuklarınıza. Aile geleneklerimizden ilki olsun.
    Sabaha karşı 5buçuk şuan. Uyuyamayınca napsam diye düşünürüm. Bugün mutfağa gidip bişeyler atıştırdım odaya geldim dur bizimkilere bişeyler yazayım dedim hiç düşünmedim. Siz uyuyun bu saatte nette falan gezmeyin! Ahh annelik böyle.

    2 yorum: