• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 4 Ocak 2013 Cuma

    Bugün neler sürünmüşüm?

    Yarın sınavım yok hemen bugün neler süründüm postu yapmak istedim. Amman sonraki günlerin sınavlarına çalışmayayım! 

    Her şey yine Oriflame'den olmuş. Embrace vücut kremi, kirazlı Tender Care ve The Babes parfümlerin Berries olanı var burda. Hepsi yoğun kokulu olduğu için vücudumda karıştı, burnuma sürekli farklı farklı geliyo kokuları. Ruh halim değişiyo sürekli :)


    Canım sıkılmayagörsün hemen yüzümle dudaklarımla oynamaya, tırnaklarımı etlerimi koparmaya başlarım. Bi de sınav haftasıysa yara bere içinde olur yüzüm ellerim. Bugün de bir hal çare düşündüm, artık bakım yapayım dedim. Bikaç ay önce Rossmann'dan manikür seti almıştım ama çok uğraştırıcı gelmişti, şimdiye kadar kullanmamıştım, hazır boşken bunu da deneyim dedim ve hepsini denedim gayet memnun kaldım. 7 başlığı, tırnak makası ve tırnak eti iticisi var gayet kullanışlı. Tabii vakti olana..  Fiyatı 14.90 dı sanırsam.


    Manikürü yaptıktan sonra en zor kısma geldi tabii hangi renk oje olcak.. Kırmızıları, beyazları dizdim, ojelerimi çok pis kullanmışım foto ekledikten sonra da bunu gördüm. :)


    Sonuç olarak Flormar 385 kullandım.



    Parfüm hastalığı başladı bide bende. Hafif meyvemsi ve çiçeksi seviyorum, burdakiler de öyle genelde. Milletin "tam yaz kokusu" diye tabir ettiğini ben dört mevsim kullanıyorum. 

    Geçen bi blogda görmüştüm 'Eyfel' parfümleri, kokuları aynen taklit ediyo, 3 gün kalıcı oluyo gibilerinden, bende rastladım hemen aldım bitane. 3 gün olmasa da kalıcılığı diğer kullandıklarıma göre fena değil ama ben bide hafif kullandığım için akşamı zor buluyo.. Yine de fiyatına göre derecesi mükemmel. 50 ml 5 tl.. Sağlık Bakanlığı'ndan da onaylı.


    Yatmadan önce de bunları süründüm. Divine vücut pudrası, Essentials göz jeli ve bide Giordani Gold ruj. 


    Evet ben yatmadan önce ruj sürüyorum. İyi geceler.


    je suis très fatigué ce soir, bonne nuit tout le monde.   -.-


    6 yorum:

    1. okudukça bir şeyler sürünesim geldi:)
      ne kadar çok parfüm var öyle seçmek zor oluyodur:)

      iyi geceler:)))

      YanıtlaSil
    2. elimle yüzümle bende çok oynarım hepte bakım yaparım sonra tekrar oynarım olmayınca olmuyor rengarenk ;)o rujunun görünümüne bayıldım.nerde bulabilirim renk seçeneği çokmu bende istiyorum!benden de iyi geceler:)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Aynen aynen hala elim yüzümde:) oriflame' de bu ruj sitesinden bakabilirsin.

        Sil
    3. merhaba:)eyfel parfümlerini bende denedim gerçekten fiyatına göre çok iyi oluyolar bazılarının kokusunu tutturamasalar da..Manikür seti hala varsa bende hemen almak istiyorum yapacağmdan değilde merak işte:)) oje tercihinde tam yerinde olmuş. kırmızı ♥
      sevgiler, kırmızı çikolata.

      YanıtlaSil
    4. Ben Gucci rush aldım normalde bana çok ağır gelir ama tutturamadıklarından olsa gerek sevdim:)

      Teşekkür ederimm:)

      YanıtlaSil