• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 14 Mart 2013 Perşembe

    Ben böyle olduğum için Bahar !


    Bi hafta kadardır gitmediğim semte gittim bugün. Bizim buralarda yeşermiş bi tohum bile görmemiştim. Tüm ağaçlar kupkuru hala. Yazın geliyo olmasından çok hoşnut olmasam da şu bahar çiçeklerinin yavaştan açması, kuşların deli eden gevezelikleri, gökyüzünün bu derece mavi olması hoşuna gitmez mi insanın ! Her gün yeni umut veren bir şeyler oluyo hayatımda. Her gün yeni bi mutluluk. 

    Okul çıkışında final zamanına kalmasın sıkışmayalım diye apart bakmaya çıktık arkadaşımla. Hava güneşli ama böyle hem cıvıl cıvıl hem hüzünlü bi gökyüzü vardı. Bulutsuz. Masmavi. Hafiften de esiyo. Gezmek dışarda kalmak için daha güzel bi hava düşünemedim ara sokaklara doğru yürürken.. Bi park gördük, boş bi çardak bulup oturduk hemen. Böyle bi havada sohbet etmeyi o kadar özlemiştimki, hiç kalkmak istemedim oturduğum yerden. Zaten uzun bi süre de kalkmadık, konu konuyu açtı konuşmadığımız şey kalmadı, istemeyerek kalktık. 
    Gezerken de bahar çiçekli ağaçları gördüm hemen fotoğrafladım, herkes görsün istedim bu güzelim bahar çiçeklerini... Bu ağaçların olduğu sokağı öyle güzel bi koku sarmıştı ki onu da herkes hissetsin isterdim. 

    Eskiden dua ederken, ya da dilek tutarken  "şu beni sevsin, şu yanımda olsun, param yetsin, derslerim iyi olsun....." şeklinde sıralanırdı hep. Şimdi mutluluk, huzur istiyorum sadece. Ama sadece bu madde madde sıraladığım aslında gayette tuhaf olan isteklerim için değil. Her şeyde. Her ne olursa işte mutlu etsin beni, kendi içimde çok şey yaşadım hepsini temizlesin, her olan şey hayırlı olsun, açsın içimi işte. İçim de yeniden açtı bahar çiçekleriyle. Bugünün güzelliği de bahar çiçekleri belki. Hayat daha anlamlanıyor ağaçların her çiçek verişinde, her yaprak döküp karla kaplanışında. 


    Yazılardan bikaçına göz atınca alışveriş delisi olduğum anlaşılıyo ki bugün de ayrı bi yazıda anlatacağım alışverişimi yine yaptım. Daha gezeceğim, önceden düşündüğüm yerler vardı, özellikle kutu hazırlamak için. Ama bu güzel havada, bu ağaçların altında o an uydurduğum şarkıyı mırıldanarak amaçsızca yürümek çok daha yapılası geldi. Hatta diğer hiç bi ihtimal düşünmedim, şuan yazdığım. Yaptım.


    Bugün tesadüfen bikaç arkadaşımla önemli şeyler konuşup güzel kararlar aldık, bu yılın ilk dondurmasını yedim, hem kendime hem de hediyelik bi dolu şey aldım, doya doya çiğköfte yedim, yarın ve diğer gün için güzel güzel planlarım var, bahar çiçekleri de çıkmış. Daha ne olsun ! Hayat bu aralar güzel mi, bana mı öyle geliyor ? Yoksa bahar geldiğinde mi ben böyle olurum bilemedim :) Bahar benim içimde ama :) Tek sorun şu ki; yarın 7 buçukta uyanmış olmam lazım ve hala içimi dökesim var.. 



     En güzeli. Henüz doğmamış çiçekler var dalında. Hepsi güzel olacak en az diğerleri kadar. Çiçek sonuçta. İçim de öyle benim. Henüz doğmamış olmamış güzellikler var, biliyorum olacak sonuçta.

     Çok şey konuştuk, çok şey düşündüm, çok sey planladım bugün, çok emin çok güzel kararlar aldım yine ve çok tatlı şeyler olacak inşallah. 
    Hissediyorum ! Olsun...

    Bonne nuit à moi ! (-.-)

    5 yorum:

    1. baharın gelmesi gerçekten güzel oldu çiçekleri görünce insanın içinde kelebekler uçuşuyor adeta :) bütün iyilikler seninle olsun :)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. her mevsimin ayrı güzelliği var denirya aynen öyle :)
        teşekkür ederim :)

        Sil
    2. bahar önce sana gelmiş :) sen de bloguna getirmişsin:) biz okuyunca da bize geldi:))

      YanıtlaSil
    3. bu arada fotoğraflar harika olmuş eline sağlık canım:)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. size de geldiyse ne kadar güzel olmuş :)
        çok sevindirdin beni teşekkür ederim :)

        Sil