• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 16 Mart 2013 Cumartesi

    Bir şeyler yapmak lazım !

    Ne zamandır blogumu geliştirecek bir şeyler düşünüyordum. Her şeye birden vakit ayıramadığımdan blog bazen ıssız kalıyor. Bu aralar aktif olsam da sınav zamanları yaklaştığında bi sıkışma durumu olcak yine. İşte bu zamanlarda okunmak, farkında olunmak çok önemli ki başıboş kalmasın sevgili blogum. Ben de tam bu yüzden bazı kolay yolları değil de daha alengirli, çetrefilli yolları seçtim. Biraz da hoşuma gittiği için.
    Mesela bu mini afişi hazırladım rengarenkyakamoz için. 


    Evini satanların, kiraya verenlerin ya da özel ders verenlerin numaralarını yazıp kestikleri kağıtlar varya alalım diye işte onlardan yaptım altını da, görüpte bilgisayar eline geçene kadar unutmasınlar diye. Bir yerlere dağıtmaya, asmaya başlayacağım bakalım etkisi olacak mı. Olur da biyerde görürseniz koparıverin bitane görünce mutlu olurum görenler oluyormuş diye :) Hepsini de almayın mutluluğa boğulmayım :)
    Daha az uğraştığım yollar da var tabii. Facebook ve Twitter sayfamı açmıştım bi zaman önce ama pek ilgilenememiştim, artık bakıyorum her girişimde. Hatta kendi hesabımı pek kullanmıyorum bile, zaten pek bir şey yapmadığım için, arada yenileyip, bi iki mesaj atıp, anasayfaya tıklayıp hevesimi alıyorum ondan. Facebook, sayfada 30 beğeni olmadan istatistikler göstermiyormuştu, ben de bir şey gösterecek gerçekten sanıp beğenimin 30 olmasını bekledim bi hevesle. Meğersem bi halt olmuyormuş, benim gibi yeni varsa aranızda boşuna meraklanmayın. 


    Sizin de velinimetimiz tatlı bloglarımız için düşündüğünüz ya da önceden denediğiniz farklı yollar varsa benimle paylaşın lütfen, yorum atın veya blogdaki her adresimden her zaman ulaşabilirsiniz. 
    Söyleyeceklerim bu kadar, rengarenk kalın ! :)



    2 yorum:

    1. bunlar görülür de koparılmaz mı çok tatlı görünüyorlar istediklerin gerçekleşir umarım;)

      YanıtlaSil
    2. öyle düşünüyorsan hemen asmalıyım :)

      YanıtlaSil