• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 20 Mart 2013 Çarşamba

    Napolyon'dan biz de kazanalım..


    Bu tür anket veya benzeri sitelerle arada karşılaşıyorum fakat tavsiye olmadan, birinden duymadan olmuyor, güvenemiyorum. Uzun uzun araştırmam gerekiyor kayıt olupta denemem için. Biraz fazla tırsıyorum bu tür olaylardan. Geçen gün Shemellon'da daha sonra da bikaç bloggerda "Napolyon" sitesinin açıklamalarını, nasıl ufaktan para kazanılabileceğini anlatan yazılar gördüm. Daha önce yine birinden duyup kayıt yapmıştım , ilk zamanlar hevesle başlamıştım ama devamı gelmemişti, maillerimi çok kontrol etmiyodum ondan olsa gerek. Şimdi tekrar rastlayınca ve biraz araştırdıktan sonra tekrar güvenilirliğine de kanaat getirince tekrar açtım bi hesap. 

    Şöyle ki; tek yapacağımız iş anket doldurmak ve bu anketlerden Nap adı verilen puanlardan kazanmak. İlk kayıt olup kişisel anketi yaptıktan sonra bile yanlış hatırlamıyosam 10.000 gibi bi Nap puan geliyo. Mailinize gelen anketleri cevaplandırdıkça puanlar artıyor. Sizin referansınızla kayıt olan olursa da yine bi miktar puan kazanıyorsunuz her seferinde. 

    İlk amacımız ise 100.000 Nap puan kazanmak. Çünkü 100.000 puan yapınca hesaba aktarabiliyoruz parayı. Gelen paranın tam miktarını bilmiyorum ama belirli katsayılarla çarpılarak yapılıyo. 100 tl gibi bişeydi sanırsam. Siteye girince de ayrıntılı şekilde inceleyebilirsiniz. 

    Hep isterizya oturduğumuz yerden para kazanmayı tam öyle bişey işte. Anketler 2 dakikamı bile almıyor. 
    Siz de denemek isterseniz birlikte deneyelim. Bu benim linkim, burdan giriş yapınca bana da 300 puan kazandırıyorsunuz, bu linkten üye olursanız müteşekkir olurum :)

    http://www.napolyon.com/Uye/Kayit-Formu.aspx?lid=0c849ce7-dab4-4e7a-b8fe-140abe00dc55

    Üye olduktan sonra siz de yakınlarınızdan davet isteyin, bide her gün girişte de 30 puan veriyomuş galiba. 
    Benim daha 10.600 puanım var, hepimizinki yavaştan çoğalır inşallah :)

    1 yorum: