• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 6 Nisan 2013 Cumartesi

    Çiğköfte kokulu seminer günleri :)

    Ohh miss! :) Biraz gecikmiş bi yazı olacak ama yıllar yıllar sonra bakıp bu yazıyı bi hafta sonra yayınlamışım demem heralde :) Ne hareketli ne güzel günmüş, gençken eğleniyormuşum derim :) 

    Zirve bi önceki gün şu gördüğünüz seminerlere giriş için gerekli olan kartları kesip katlamakla başladı. Şirin okusa kızar sanki sen yaptın diye, saolsun çoğunu o yaptı :) 


    Daha önce de söylediğim üzre zirvede çiğköfte standında görevliydim. Geçen yıldan beri topluluğun başkanı olan arkadaşıma diyorum çiğköftede ben olcam diye. O da seni çiğköfte standına koyarsam başına bikaç görevli koymam gerekiyo bide çok masraflı olur diyodu :) Sonunda oldum yedim bitirdim çiğköfteleri :)

    37buçuk kilo vardı tam birini açmadık bizimkiler toplanıp yiyecekler diye, 25 kilosu bitti yani şu paketten 2 tane. Toplamda bi tanesini biz görevliler yemişizdir zaten :) Bi de bu ellerimle hocalarla fotoğraf çekindim. Bizimkiler de hocayla aranda neden bu kadar mesafe var fotoğraflarda diyo. Neden acaba?

    Elimde fotoğraftaki gibi çiğköfte yağlarıyla kokularıyla bütünleşmiş bi eldiven vardı tüm gün ve 2 gün boyunca da sürekli yıkamama rağmen hala kokuyodu elim. Ama değer mi? değer ! :)

    Bol çiğköfteli ve mide ağrılı 2 günden sonra daha bi ay çiğköfte yemem diyodum. Sonuç: 3 gün sonra Adıyaman Çiğköftede bol acılı dürümü mideye indirirken buldum kendimi !




    Lolipop standında da tanıdık olur inşallah da bikaç kutu toplarım diyodum ki öyle de oldu :) Stand başındayken çok yiyemedim çiğköfteden sıra gelmedi ama zirve bitişinde 2 kutum bi çanta dolusu daha şekerim vardı :)


    Halk eğitimden gelen cam boncuk yapan hocalar vardı bi standın başında da. Birsürü izledim, fotoğrafladım, onu da bidahaki posta bırakıyorum, biraz düzenleyim, anlatayım diyorum, çünkü onunla ilgili düşüncelerim var :)



    Red Bull' un standı vardı bide. Tadını pek sevmem ama beleş diye içtim herkes gibi :) Bi de o kadar yoruldumki belki enerjim yerine gelir dedim. Bi etkisi olmadı ama o kadar yorulmuşum yani :)


    Bu zirvelik bu kadar başka zirvelerde buluşmak üzere :)

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder