• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 6 Nisan 2013 Cumartesi

    Odayı internet kafe yaptık öyle takıldık ^ ^

    Bakımsız, pis odamın bu kadar büyük oranını daha önce hiç görmemiştiniz galiba. Temizlik yapalım dedik, uzun zaman karar veremeyiz, karar verince de Şirin hasta oldu, viledamız kayıp ! Biz de amaan odayı b*k götürsün biz keyfimize bakalım dedik. Bugün hava pek bi güzel, balkon sefası yapalım dedik, balkon kapılmış, biz de balkon havası versin diye masa sandalyeleri pencerenin önüne dizdik, laptopları, oraletleri de aldık yanımıza, Şirin'in sümkürüşleri eşliğinde ekşi oralet yudumlayarak sohbet ediyoruz. 
    Ben bu kareleri fotoğraflarken Şirin internet kafe staylaaa diye çığırtkanlık yapınca yazının teması da bu oldu :)


    Şirin benden bi yaş küçük ama çok anaç bi yapısı var, her şeyde koruyo beni, bide mesela ben böceklerden korkunca hemen anında müdehale ediyo, beni doyuruyo, yediriyo içiriyo öyle işte ben de ona ablam diyorum. Şimdi de sürekli ablam ablam diye geçiyo muhabbetlerimiz :)


    Şimdi film saati yapacağız^^

    7 yorum:

    1. Seninle geçirdiğim her dakika o kadar eğlenceli geçiyor ki,hiçbir şey yapmasak bile eğlencenin dibine vurabiliyoruz:) evet sizin bana ablalık yapmanız gerekirken ben size ablalık yapıyorum çoğu zaman. 'Hastayım su kaynat,kelebek var onu öldür,şurda sinek ölüsü var peçeteyle onu al,karnım aç yiyecek bir şeyler hazırlayalım,hastayım içecek bir şeyler istiyorum.' Bu sözler artık hayatımın çoğunluğunu oluşturuyor,ve ben de kendimi bazen sizin ablanızmış gibi hissediyorum. Küçük kardeşlerim benimmm ♥

      YanıtlaSil
    2. ağlıyorum şuann çok duygulandımm :') ablamm :)
      canım yorum lens heralde :))

      YanıtlaSil
    3. hayır canım protez :) şu elit ortamda da bana çingenlik yaptırıyorsun ya :)

      YanıtlaSil
    4. yanyana konuşalım o zaman :))

      YanıtlaSil
    5. ohhh keyif sizde :)
      vizelerden sonra ben de böyle keyif yapçam :)

      YanıtlaSil
    6. tabi bakınca benim vizelerim yok gibi görünüyo dimi :) bu cumartesi benim de başlıyo malesef ama hala başlamadım :(

      YanıtlaSil
    7. Aynı bizm yurtdaki odamız :-D
      tavsiyesever.blogcu.com

      YanıtlaSil