• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 29 Haziran 2013 Cumartesi

    Her telden alışveriş ♥

    Sosyete pazarları, Gratis, Watsons, mahalledeki mini mini pazarlar, mağazalar... Ayak basmadık yer bırakmamıştım final haftasına girmeden. Şenlik haftasını da dolu dolu geçirince derslerin hali malum işte..:) Kozmetik alışverişlerime de ayrıca bi yazıda yer vereceğim. Bu yazıda sosyete pazarları, mahalle mağazaları alışverişlerim var :)

    Şu gördüğünüz şalları Sıhhiye Sosyete'den 3 tanesi 1 tl ye aldım. Belki şal olarak kullanırım ya da kutu kaplarım ya da kafama takarım :) Çiçekli olanı 2 tl ye aldım o daha kaliteli duruyor tabii pahalı olunca :))


    Tatlı eteğim artık her yerde var. Beyaz bluz, babetle harika oluyo. Böyle bele oturan uzun eteklere bayılıyorum, böyle güzellerini buldukça alacağım daha. Yazın uzun ince etekler vazgeçilmezim oldu artık.


    Poşetlerden çıkanlar bunlar.


    Garnier'in bu ürününü merak ediyodum, özelliklerini okudum sivilce karşıtı yazıyo, deneyim dedim aldım. Sonra yan standda da Nivea'nın köpük yüz yıkama jelini gördüm, ondan daha önce kullanmıştım kararsız kaldım özelliklerini okuyodum, yanıma görevli kız geldi, biraz konuştuk hangisini alsam diye. 'Sizin yüzünüz kusmuş Nivea'yı alın.' deyince kusmamış falan benim yüzüm bilemedin sen bana yüs sana sıfır puan dedim aldım Garnier'i. Sonra mağazada bi ayna buldum, çaktırmadan yüzüme baktım, bi kusma belirtisi göremedim.:)


    Bunlar da vazgeçilmezlerden. Kutulu ıslak mendil ve yüz maskeleri. Islak mendilden daha önce de Happy Box'a koymuştum, şimdikine de koyacağım.


    Kırtasiyeliklere de dayanamadım. Kurdele, rafya, kalemler, simli yapıştırıcılar...Elbet işime yarar :) Staj bitince saracağım el işlerine yine o zamanı bekliyolar :) Bu alışverişimden sonra poşet poşet bi kırtasiye alışverişi yaptım, fotoğraflanmayı bekliyolar onu da paylaşacağım.



    Miss Alix deodorantlar çok ucuzdu dayanamadım topladım rafı.


    Özellikle sınav zamanları balık yağı mutlaka kullanırım. Babamın edindirdiği bi alışkanlık. Sigara filtresi de Şirin'in oldu, nostalji yaptı :) Ponza taşı arada yenilemek lazım ;)


    Bu tatlı bozuk para cüzdanlarını da sosyete pazarından aldım tanesi 1 liraya. Aynaları da var içinde.


    Bu aslında alet edevat kutusu :) Öyle bi reyondan aldım. Baktım  fiyatı 3 buçuk lira şok oldum. Birsürü de gözü var. Ben hobi kutusu diye bakınca bunun gibileri en iyi 10 liraya alıyorum. Artık hobi kutuları için alet edevat reyonlarınaaa! :)


    Bir alışverişimin daha sonuna geldiik. Bu alışverişim biraz eskiydi, yenilerini de fotoğraflayıp tekrar geleceğim :)


    8 yorum:

    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      YanıtlaSil
    2. Şimdi fark ettim de Party Eyes'ım gibi bozuk para cüzdanım da sende kalmış :(

      YanıtlaSil
    3. Bi o bende değil vermiştim sana bu eski foto yurttaki masamya :)

      YanıtlaSil
    4. Hepsi çok güzel. Güle güle kullanın. Ama ben en çok kutulu ıslak mendili sevdim. Kutusu ne güzel. Onu nereden aldınız?

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Teşekkür ederim :) Bunu Kızılay AVM de bi takıcıdan almıştım 2 liraya. Bide Karanfil'de Gür Kırtasiyede var orda da 2 buçuk tl Ankara'daysan. Bitince değiştirebiliyosunda :)

        Sil
    5. banada yollamıştın o ıslak mendilden ama hala kullanmadım çünki içini bulmam korkusu var bende :)) mail attım ama sanırım burayı daha çabuk göreceksindir.hepsi harika bayıldım iyi günlerde kullan tatlım

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Aldım mailini Tosbağam sen rahat rahat kullan :) Çok teşekkür ederimmm :)

        Sil
    6. evet haklısın odam dandini ya malum bende olduğunu fark etmem çok uzun zaman aldı :)

      YanıtlaSil