• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 15 Temmuz 2013 Pazartesi

    Yaşasın kırtasiye çılgınlığıııı !

    Hazırlamayı en sevdiğim postlardan biri kırtasiye alışverişi postu. Kırtasiyede kaybolduğum gibi fotoğrafların içinde de kayboluyorum. Yine bir büt haftası gezmesinde rastgele NT'ye girmiştim, ders çalışma alışkanlığımı kazandırmak adına heveslendirici birsürü şey almıştım. İşte büt alışverişimden kareler..


    Bu tutacaklı ataçlara bayılıyorum. Bi de rengarenk bulunca kaptım hemen. Fiyatı 2 lira.


    Renkli bantları ne zamandır istiyordum, sadece tek renklerini bulabiliyordum hep. Bunu görünce aşık oldum. Çiçekli böcekli, puanlı, birsürü desenli var. Bir paketi 4 lira. Hemen Yöneylem notlarıma yapıştırdım. 

    Amaa çalıştım mı ? Tabiki hayır !


    Bu klasik kalemlerden genelde BİM'de A101'de görüp alıyodum, ucuza görünce, rengarenk de olunca hemmen aldım.


    Bu ayraçları hep görüyordum da Eyfellisini ilk gördüm, Eyfel kolleksiyonuma ekledim.:) 1 lira olması lazım.


    Birsürü de kalem aldım, mor, pembe pilot kalem,  pembe highlighter, kurşun kalemler, silgiler...

    Ha bi de Evim'in yeni sayısı tabii :) 


    Bu hafta da Office1Store'dan yaptım kırtasiyelik alışverişimi. En kısa zamanda fotoğraflayacağım stajdan vakit bulursam.

    Kalemlerim gibi rengarenk kalınn ! :)

    10 yorum:

    1. Ohh güzel güle kullan hepsini :) Ben de çok severim kırtasiye alışverişini! O renkli bantlardan bir türlü bulamadım ben. Buradaki bir kırtasiyede birkaç tane buldum ama kalpli var sadece. bir de youtuberlarda görüyorum arkası yapışkanlı 10cm genişliğinde değişik desenlerde kağıtlar var. Craft paper diyorlar sanırım. Yok hiçbir yerde onlardan :(

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Hadi yaa burdaki büyük kırtasiyelere hemen bakmalıyımm :)NT heryerde vardır heralde bu bantları ordan bulabilirsin. Craft paper dediğini bulursan mutlaka haber ver :)

        Sil
    2. hepsi birbirinden güzel çok tatlı seçimler yapmışsın kuzum ben bile alıp kullanmak istedim bunlardan

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Sanada alalım kuzum bilgisayar bile kaplıyolar bunlarla sana da buluruz yapcak bişey :)

        Sil
    3. Kırtasiye alışverişine bende bayılırııım :)

      YanıtlaSil
    4. Renkli bantlarına ataçlarına ayraçına kalemlerine kısacası hepsine bayıldımm güle güle kullan canım:)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Ben de sana bayılırım kelebekyakam :)teşekkür ederim daha renklileri senin olsun :)

        Sil
    5. Canım ablası yarın renkli bantlarını getir de staj dosyası kağıtlarımızı bantlayalım :))
      Öpüyorum canım başarılarının devamını diliyorum :)

      YanıtlaSil
    6. Bende bayılıyorum kırtasiye ürünlerine girdimmi kaydebiyorum kendimi resmen (:Güle güle kullan sevgiler :*

      YanıtlaSil