• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 6 Şubat 2015 Cuma

    Bana daktilo alın n'olur, hepinize mektup yazarım bak.

    Hep diyorum yanlış zamanlara doğmuşum, eski olan her şeye özeniyorum. Kabarık etekler, doğal, dağınık toplanmış saçlar, abartılı, işlemeli kıyafetler, nostalji müzikler, eski binalar, çevirmeli telefonlar, daktilolar, köy evleri... Hepsini birleştirince huzur veren bi görüntü oluşuyo kafamda. Muhtemelen şu an sahip olduğun şeylere değişir misin diye sorsalar cık derdim ama özeniyorum, içim gidiyo işte. 


    Daha okuma yazmayı bilmeden 2 tane mektup arkadaşım vardı. Kafamda biriktirir, anneme tek tek yazdırırdım. Şimdi kutuları doldurup hediye gönderdiğimiz gibi, o zaman da süslediğim kağıtlarla, yapıştırmalarla doldururdum zarfın içini. Heyecanla cevabın gelmesini beklerdim. mektuplarım gelir gelmez annemin eteğinden ayrılmazdım, ne demiş, zarfın içine neler koymuş diye. Sonrasında çok mektup arkadaşım oldu. Her hafta bi kaç mektup birden yatırırdığım zamanlar oldu ilkokuldayken. Zamanla seyreldi gelen giden mektuplar. Artık gönderdiğim hediyelere iliştirdiğim notlardan çok ileri gitmiyo yazdıklarım. 

    Mektup arkadaşı bulan siteler var hani, bi iki tane arkadaş edineyim diyorum, sonra sanki kızla mektup arkadaşı değil sevgili olacakmışım gibi davranıp kim bilir nasıl biri olacak, bana uygun mu deyip vazgeçiyorum. Küçükken hiç önemli değildi kim olduğu. Çocukluktan kalma olsaydı şimdi iyiydi.

    En iyisi yine arkadaşlara yazmak. Bu aralar oturayım, millete mektup yazayım, el işleri yapıp zarfa koyayım, belki cevap da gelir.:) Elle yazmanın da ayrı güzelliği var tabi ama ah keşke bi daktilom olsaydı. Şu sıralar tekrar depreşti daktilo isteğim, fiyatlara bakıyorum, millete sarıyorum çeyizime daktilo alsanya diye :) Ama şunların güzelliklerine bakın, evin bi köşesinde dursun, bak bak mutlu ol !





    Bunların renkleri mutluluk rengi resmen yaa. Yazmam ben bunlarla, yerim bunları. 




    Çeyizlik hediye, düğün hediyesi, ev hediyesi vs olarak, olmadı mı, hiç biri değilse içinizden gelir.. Bu daktilolardan alın bana alın olur mu sadece 1 tane :) Öyle eski olsun, antika olsun da demiyorum, günümüze uyarlanmışlarından da olur. :) 

    ❀                  ❀                  ❀                  ❀                  ❀                  

    Blogumun tasarımını en baştan yaptım, her şeyi değiştirdim bu beceriksiz bi şey bilmeyen halimle :) Önceki halini bi takipçim sürpriz yapmış bana her şeyini halletmiş bi şekilde hediye etmişti sağ olsun, o halini çok seviyodum, hala saklıyorum zaten resimleri belki yine ona dönerim diye. Çok uzun süredir o olunca farklı bi şey görmek istedim böyle oldu. İnşallah da heerkesin gözü gönlü açılır :) 

    6 yorum:

    1. canım, babamın vardı daktilosu, hatırladığım kadarıyla şeriti yoktu, zamanında babam şiirler, hikayeler yazmak için almış ve kullanmış. ben de çocukluğumda çok oynamıştım onunla oyuncak niyetine. memlekete gidince bakayım eğer bulursam sana hediye ederim inşallah.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Ayyy :) ben latife etmiştim çok istediğimden :) çok çok teşekkür ederim böyle tatlı güzel bi şey düşündüğün için :)

        Sil
    2. Eskiden benimde vardı mektup arkadaşım,eski dediysem yıllar önce :) 9 yaşında falan,keşke yine olsa,yine ulaşabilsem o'na,tek hatırladığım Edirne tarafında yaşıyor olması :(

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Çok özleniyo valla. Aslında eski mektuplarda adres var hepsinin ama ben cesaret edemiyorum şimdi :( :)

        Sil
    3. Elimde olsa bir tane daha yapardım ama böyle de gayet güzel olmuş :) ♥

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Çok teşekkür ederim, hem beğenin, hem yaptıkların için :) ♥ ♥ ♥

        Sil