• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 20 Şubat 2015 Cuma

    Çeyiz alışverişlerim ♥ * Mutfak *

    Son zamanlarda tatlı tatlı telaşlarla çeyiz alışverişlerindeyim :) Bizimkiler ilerde her şey üst üste gelmesin diyerek mutfak setini ve bazı ufak tefek şeyleri aldırmıştı. Ama bi bunlarla bitmiyormuş tabi, hazır böyle bi telaştayken hem fikir hem öneri olsun diye çeyiz post dizisi oluşturayım diyorum. Çünkü ben her alışverişe çıkmadan nette mutlaka dolanıyorum, başka modelleri var mı, hangi markada neler var, kullanışlı mı, dayanıklı mı diye merak ediyorum. Ben henüz kullanmıyor olduğum için dayanıklılıkları konusunda okuduğum yorumlar kadar bilgi sahibiyim ama uzun uzun araştırıp, sorup da alıyorum genelde. Onun dışında model, renk, desen olarak tarzınız benimkine benziyorsa birlikte bakalım :)

    Mutfak takımını set halinde Pierre Cardin'den aldım. Hem kahvaltı hem yemek takımı uzun zamandır istediğim ve üstüne başka beğendiğim bi takım bulamadığım modellerdi. Yazın set halinde kampanya olduğunda almıştım. 

    Böyle pembeli yeşilli, minik minik çiçekli her şey buyursun gelsin, evimin en güzel yerinde hazır yeri :) 

     Kahvaltı takımı: Pierre Cardin 43 parça Rose 

    Bi de danteller var tabi :) Renginin çok oturaklı pudra-kahve tonu, kenarındaki dantel motifleri beni benden aldı.:) Bunlara yemekleri kıyıp da nasıl koyacağım diyemeyeceğim, yemek söz konusu olunca her türlü götürürüm :)


    Yemek Takımı: Pierre Cardin 86 parça Incence

    Tencerede çelik takım krem, seramik ya da granit takım da pembe olsun istiyodum hep. Babam şu yazımı okusa senin için pembe mor olsun tekerlek olsa alırsın zaten derdi :)

    Çatal bıçak takımında çok bi bilgim ya da isteğim yoktu açıkçası hiç bakmamıştım bile almadan önce. Tek istediğim düz bi şey olmasıydı, en düz modelini aldım.

    Tencere Seti: Pierre Cardin 18 parça Royal
    Çatal bıçak seti: Pierre Cardin 89 parça Medal

    Baharatlık takımı, uzuuun zamandır arayıp da bulamadığımdan, bulsam da yine bi kusur bulduğumdan bi türlü alamamıştım. Sonunda tam da istediğim modeli buldum ve sipariş ettim.:)

    Baharatlık takımı: Evmanya Neva Prada Mint

    Baharat takımı dışında, bitki çayları ve kahve çeşitleri gibi şeyler koymak için kavanozlardan almak istiyodum. Instagram butiklerinde bi kaç teneke ve cam modeller beğenmiştim. Özellikle instagramdan ıvır zıvır çeyiz alışverişi yapmak için para biriktirip öyle alayım demiştim. Ama A101e bu hafta bu şepşeker kavanozlar gelince bunlara daha bi hayran kaldım :) Bu modelin çay setleri ve şekerliğini daha önceki gelişlerinde almıştım, onlarla da takım oldu. Büyüklere bitki çayı çeşitleri, küçük boylara da kahve çeşitleri ya da şekerlemeler koymayı düşünüyorum şimdilik. O zamana değişmezse fikrim :)

    Kavanozlar: A101 Lav Romans kavanozlar

    Bu postluk bu kadar, diğer 'çeyiz alışverişlerim' postlarında görüşelim, fikirleşelim :) Mutlu, huzurlu, rengarenk kalın ! 

    4 yorum:

    1. Her şey çok cici :) Güzel günlerde kullanın :)

      YanıtlaSil
    2. Hepsi çok şeker, çok cici şeyler, mutlu, huzurlu günlerde kullanın inşallah :)

      YanıtlaSil
    3. Yemek takımlarını araştırırken rastladm blogunuza çok güzel parçalar var iyi günlerde kullanın. Yemek Takımı: Pierre Cardin 86 parça Incence hakkında bi kullanıcı olarak yorum yaparsanız çok sevinirim. :)

      YanıtlaSil