• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 6 Mart 2015 Cuma

    Çeyiz alışverişlerim ♥ * Tekstil *

    Çeyiz postlarını seri halinde yapmak istediğimi söylemiştim, biraz ara oldu ama fotoğrafları ayarlamak bile zaman alıyor. Ama çok keyif alıyorum fotoğraflarken ya da netten aldıklarımı düzenlerken :) Kullanmak nasip olursa o zaman nasıl keyifli olur kim bilir :)

    Daha öncesinde çeyizlik mutfak ürünlerimden bahsetmiştim, şimdi tekstil seçtim. Çoğu dolaplarda, hurçlarda olduğu için, fotoğraflamak da zaman aldığı için ya da bazılarının netten resmini bulamadığım için bölüm bölüm paylaşacağım arada. Bugün seçtiklerime bakalım bakalım :)


    ♥ Battaniyeler: 

    Üstteki English Home, alttaki Merinos Mila Cream



    ♥ Nevresim takımları: 

    1. Baştaki kayınvalidemlerin getirdiği bohçadan. 
    Özdilek Lucia Boutique Nakışlı Pamuk Saten Nevresim Takımı
    2. Taç Camila Pamuk Saten Delux Nevresim Takımı - Lila
    3. Taç Melissa Pembe Pike Takımı
    4. Taç Fleur Nevresim Takımı Mint
    5. Özdilek Ranforce Pink Rose Nevresim Takımı























    ♥ Masa Örtüleri:

    1. English Home Bloom Masa Örtüsü
    2.Taç Alice Raschel Masa Örtüsü
    3. Altta duran baştaki English Home masa örtüsü yine.  Kırmızı kalpli olan A101 den. Ama onu sofra bezi olarak kullanmayı düşünüyorum.



    ♥ Boznoz takımı:

    Taç Bambu Percival 8 Parça Aile Bornoz Seti


    ♥ Banyo paspasları:

    Hepsi English Home :)










    Bu postluk çeyizlik ürün de bu kadar olsun :) Havluları da koyacaktım ama sıkıntı oluyo galiba hem çok hem büyük resim olunca. Bidahaki posta da havluları hazırlıyorum :)

    Bu çeyizlikler gibi pastelli pembeli şekerli rengarenk günleriniz olsun ! ☺ 


    4 yorum:

    1. Nasıl tatlı ya zaten ben evlendiğinde evin nasıl olacak çok merak ediyorum.:)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Ben dee :) o günleri de görürüz inşallah :)

        Sil