• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 4 Mart 2015 Çarşamba

    ❀ Çıktısı Alınabilir Etiket Modelleri ❀

    Hobi severler, evde canı sıkılanlar, kendine uğraş arayanlar ! Daha önce dekupaj desenleri paylaşmıştım.
    --->  ❀ Dekupaj Kağıt Desenleri ❀ 

    Kullananlar, kullanmak isteyenler olduğunu görünce kullandığım etiket modellerini de paylaşmak istedim. Tasarımlar bana ait değil, yine pinterestten alıntı. Daha fazla modeli bulabilirsiniz istediğiniz aramayı yaptırarak. Ama ben şu sıralar beğendiklerimi buraya koyayım dursun :)


    Nerelerde kullanabilirsiniz?¿ 

     Defter kitaplarda, 
     Mektup yazıyorsanız içini, zarfını süslemede, 
     Kavanozlarda, 
     Ayraç olarak, 
     Planlayıcılarınızda..

    Aklınızda başka ne varsa. Hatta benimle de paylaşın ben de yapayım hemen :)

     


    İşinize yarar inşallah :) Sevgiyle, sağlıkla, mutlu, huzurlu kalın ! 

    5 yorum:

    1. çoook güzeller=) ben bu konuya biraz yabancıyım oyüzden birşey sormak istiyorum bunları normal kagıda mı çıktı alıyoruz yoksa etiket kagıtları satılıyor mu? öyle birşeyin varlıgından hiç haberim yokta..

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Eğer direkt yapışkanlı olsun istiyosanız etiket kağıdına baskı istiyorum dersiniz, büyük kırtasiyelerin hepsinde vardır heralde. Ama mesela ayraç olarak falan kullancaksanız kalın kağıda çıktı istiyorum dersiniz. a4 boyutunda kalın kağıdı 75 kuruşa falan çıkarıyolar. teşekkür ederimm :)

        Sil
    2. Çok güzeller, çok beğendim (: aldım bunları çok teşekkürler :*

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Şirin şeker güzellikler yaparsın inşallah :)

        Sil
    3. bunları nişanda dağıtacağım süsler için kullanmak istesem üzerine isim ve tarihi nasıl yazdırabirim acaba ?

      YanıtlaSil