• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 21 Eylül 2016 Çarşamba

    Dikiş kutumuzu kendimiz hazırlayalım!♥ :)

    İşler güçler, misafirler, gezmeler derken 'evlendikten sonra ben her gün blog yazarım yaa' fikrim yalan oldu :) Ama yaz mevsiminin, düğünlerin bitmesi, sonbaharın soğuğun gelmesiyle buralara daha fazla zaman ayırabileceğimi, eğer tekrar işe girmezsem evde daha çok keyif yapabileceğimi düşünüyorum :) O zaman hepimiz için sağlıklı, huzurlu, keyifli bi mevsim olsun bu sonbahar :)

    Çeyiz hazırlığı yaparkenki zamandan kalma bi fikir; dikiş kutusu hazırlama. Aslında kutuyu kendim yapmak istemiştim ama hem o kadar zamanımın olmadığı bi dönemdi hem de bu kutuyu görünce çok hoşuma gitmişti alıp değerlendirmem lazımdı :) Her yerde satılan hazır dikiş kutuları oluyor, mutlaka görmüşsünüzdür. Ben daha önce anneme almıştım. Onların içindekileri ayrı ayrı aldım ben de, kendime uygun renklerde desenlerde. İçine de puantiyeli kumaş alıp yerleştirdim, beni anlatan bi dikiş kutum oldu :)


    Malzemelerin hepsini Ankara kızılayda düğmecilerde bulabilirsiniz. Erdoğan düğme, Şık düğme, Moda çarşı, Free Shop çeşit çeşit dikiş malzemeleri bulabileceğiniz yerler. Puantiyeli kumaş da Bursa Kumaş Pazarı'ndan.


    Görselde üstteki büyük kumaş kutuda da iplerimi saklıyorum. Ama ona sığmamaya başladı, yakında kanaviçe, panç, örgü ipleri diye ayrı kutular yapabilirim :) Bunların hepsi evdeki küçük odada kendime hazırladığım hobi köşesindeler, odayı fotoğrafladığım zaman daha kapsamlı bi post daha yazabilirim :) 

    İplerim gibi rengarenk olsun gününüz :)

    5 yorum:

    1. Geri dönmene çok mutlu oldum!♡ Yazılarının devamını bekliyorum~♡♡

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. olacak inşallah :)) ben de seninkileri okumak istiyorum artık :D

        Sil
    2. Çok tatlı hepsi çok güzel�� o zaman bende kendi dikiş kutumu zamanım varken hazırlamaya başlayım sonra aceleye gelmesin :)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. tişikkir idiriim :))evet şimdiden hazırla dikiş kutusu önemli bi çeyiz :D

        Sil
    3. Çok hoş �� olmuş canım benim bayram şekerleri gibi

      YanıtlaSil