• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 12 Kasım 2016 Cumartesi

    Mini dekorasyon fikirleri ♥ :)

    Bu mini mini tatlı fikirleri tatlı evimden bildiriyorum :) Evle uğraşmak, süslemek, pratikleştirmek, güzelleştirmek, kişiselleştirmek en büyük hobilerimden :) Sizin için de öyleyse hadi fikir alışverişine :) 
     
    Benim en sevdiğim köşelerden tv ünitesi. Tv evde hep açıktır izlemesem de. Ama bu köşeyi sevmemin asıl nedeni tv değil, üniteye yapılabilecek çok şey olması, bakınca içimi ısıtması. Bi köşede yoksa bi köşede mutlaka çiçek var, çiçekler en mutlu eden şeylerden bence :) Çiçekleri çok sevdiğim için baştan önlemini alıp eşyalarımı çiçekli seçmemiştim boğulmasın diye. 

    Kitapları, çalışma odasında, büyük bi kitaplıkta kullanmayı daha çok severim aslında. Ama salon sürekli bulunulan yer olduğu için en sevilen, ara ara okunulan kitaplar salonda hep göz önünde de durmalı :) İnşallah çalışma odamızı kütüphane de yaparız ilerleyen zamanlarda. Kapıdan içeri girdiğinde büyülü bi dünya gibi.. Evlendiğimizde belli kitapları getirmiştik, artık bu evde de birikiyor kitaplar, hem eskileri getiriyoruz hem yenileri alınıyor, yakında kütüphane fikrimizi hayata geçirme düşüncesi heyecanlandırıyor :) Siz de sürekli bulunduğunuz odanın bi köşesine en sevdiğiniz kitapları koyabilirsiniz.

    Derya Baykal'ın programında görüp uyguladığım tatlı bi fikir. Cam fanusta suda yüzen çiçekler ve mumlar :) Mumlar direkt suda durabiliyor ama çiçekler için elimizle patlattığımız baloncuklu poşetlerden gerekiyor. Ortasına minik bi delik açıp çiçeğin sapını geçiriyoruz ve artık çiçekler de yüzebiliyor :) Çok hoş bi görüntü ama ben bunu çok kullanamadım, su sürekli tozlanıyor ve her gün değiştirmek gerekiyor. Eğer buna üşenmezseniz odaya ayrı bi hava katıyor. Üşenirseniz de benim gibi hevesinizi alana kadar şans verebilirsiniz :)

    Şimdi mumları ve çiçekleri direkt servisin üzerine koydum, hem yine tatlı hem de sürekli tozlanma derdi yok bu da bi fikir :) Servis ve mumlar İkea'dan.

    Fincanda succulenti eşim bu işi yapan bi bayandan hediye almıştı. Ama evde kendimiz de yapabiliriz tabiki. Bu kahve fincanları her yerde satılıyor. Minik bi çiçek de dikebilirsiniz. Üstüne de tatlı bi etiket çıkartıp kürdana silikonlarsanız minik tatlı succu köşesi oluşturabilirsiniz :) Benim köşemde sadece bu tatlılık var ama elimdeki işler bitince bu işe de girmeyi düşünüyorum :)

    Bir de farketmişsinizdir dantel çok seviyorum. Tabi belli ölçülerde :) Annemin verdiği çeyiz bohçasında yatak odasından mutfağa kadar her odayı kaplayacak dantel mevcut yoksa :) 

    Bu yazının son fikri de anahtarlık olsun. Bu pencere görünümlü anahtarlık Tekzen'den. Biz vestiyere astık. Sizce de çok şirin huzur veren bi şey değil mi :) 

    Bundan sonra mini dekorasyon fikirlerini ayrı ayrı odalar halinde de yazacağım mutfak, çalışma odası, hobi köşesi gibi hadi bakalım :) Sizin de minik, pratik fikirlerinizi bekliyorum hatta blogunuzda bunları yazıyorsanız uğrayıp fikir almak isterim. :)

    Rengarenk akşamlarınız olsun 

    5 yorum:

    1. Hepsi birbirinden şirin :) Rengarenk bir paylaşım olmuş.
      Sevgiler...

      YanıtlaSil
    2. çok tatlı fikirler ben de düşünüyorum bir şeyler mutfak ve salonum için umarım yapabilirim

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. içinize sinecek şekilde olur her şey umarım :)

        Sil