• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 29 Kasım 2016 Salı

    Taze taze kitaplarım ♥ :) kitap alışverişi

    Kahvemi yudumlarken çalan zil sesi ve bu sesin kitap kargosuna ait olması ne büyük mutluluk :) Kutuyu açarkenki heyecan ne büyük heyecan :) Kutudan çıkan her kitabın kapaklarını okşamak, arka kapağı bir kez daha okumak, sayfaları şöyle bir çevirirken rüzgarındaki kokuyu hissetmek ne büyük huzur :) Hadi bi kahve daha koyayım da bi fotoğraflayayım demek ne büyük zevk :)


    İstediğim onlarca kitap arasından 5 tanesine karar kılıp aldım, zor bir karar oldu :) Kitaplar; 
    ☁ Erik Ağacı - Ellen Marie Wiseman, 
    ☁ Heidi - Johanna Spyri,
    ☁ Aşk ve Gurur - Jane Austen,
    ☁ Hayallerimin Kitapçısı - Petra Hartlieb,
    ☁ Harry Potter ve Lanetli Çocuk - John Tiffany, Jack Thorne, J. K. Rowling,

    Fiyat olarak en uygun site Kitapyurdu'ydu, kargo fiyatı da yok, ürünler de aynı gün geldi. Çerkezköy'ün bu özelliğini seviyorum kargolar çok daha kısa sürede geliyor :)


    Heidi ile Aşk ve Gurur bez kapak. Son zamanlarda bez kapak basımları çok görüyoruz ve bu benim çok hoşuma gidiyor. Özel basımlar hep hoşuma gitmiştir, kitaplığımda bulunsun istemişimdir :) 


    Kitapları okudukça yorumlarımı da yazacağım inşallah :) 


    Bu kitapların verdiği huzurdan hepimize diliyorum, daha huzurlu daha sevgili olalım inşallah :) Hayat sevince çook güzel :)

    Rengarenk kalın! 

    7 yorum:

    1. Hepsi de çok tatlılar :) heidi benim de çok merak ettiklerim arasında hemen almak istiyorum :)

      YanıtlaSil
    2. Geldiğimde ilk işim o kitapları incelemek olacak😀 Kapakları bile bu kadar şirinse okuması nasıl keyiflidir kimbilir~

      YanıtlaSil
    3. Kitap yorumlarını merakla bekliyorum :)
      Sevgiler...

      YanıtlaSil