• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 23 Mart 2017 Perşembe

    Birbiriyle İlgisi Olmayan 3 Tavsiye! :)

    Merhaabaaaaaa!! 

    Bahar bu sefer geldi, di miii :) İnsanın içi kıpır kıpır oluyor ağaç dallarını tomurcuklu görünce :) Bahar hepimize güzel gelsin, hepimizin içini mutluluk, huzur doldursun inşallahh! :)

    1♡Bahar geldi, yaz yoldaysaaa su tüketimimizi de artırmamız lazım artık. Eğer sık su içmiyorsanız daha önce bahsettiğim su takibi programlarını kullanabilirsiniz, işe yarıyor.  

    Su içmeyi daha eğlenceli hale de getirebilirsiniz. Yağ yakması, metabolizmayı hızlandırması, kan şekerini dengelemesi nedeniyle tarçınlı, limonlu su tüketilmesini öneriyorlar. Zayıflamaya ihtiyacınız olmayabilir ama düzgün çalışan bir metabolizma herkes için gerekli. Günde küçük bir şişeyi çubuk tarçın ve bir iki dilim limon kullanarak içiyorum ben. 

    Şişe olarak da Paşabahçe'nin pembe kapaklı cam şişesine kullanıyorum! Ankara'ya gelirken hiç bi şişemi almamışım, bu yüzden evdeki en büyük bardakları kullanıyorum :)


    2 ♡Bardakta mısır seviyorsanız illaki dışarı çıkmanıza gerek yok. Ben Bim'de ya da A101 de buzluktaki paket mısırlardan alıyorum, buzluğa atıyorum. Canımız istediğinde de 5 dk da yapıveriyorum hem de çok çıkıyor. 

    Pilav tenceresine kaynamış suyu koyuyorum, içine mısırları atıyorum. Biraz da tereyağı ve tuzunu koyuyorum. Suyu çekince biraz daha tereyağı koyup karıştırıyorum vee bardaklaraa! İstediğiniz sosları da evde keyfinize göre, dilediğiniz kadar koyabilirsiniz. :)


    3 ♡ Oriflame Tender Care minik vazelin. Ellerime, dudaklarıma, çatlaklara, kurumuş yerlere.. her şeyin çözümü bu minik şişede saklı :) Bildiğimiz vazelin gibi aslında ama daha çabuk etki ediyor ve yağlı his bırakmıyor. Bir de muhteşem kokuyor hepsi de. Bulduğunuz yerde sipariş verin bence hala kullanmadıysanız. 


    Birbiriyle alakalı olmayan sevdiğim şeyleri yazarken ben çok eğlendim, umarım sizin de hoşunuza gitmiştir. Ben de sizin tavsiyelerinizi duymak, blogunuz varsa eğer, yoruma eklerseniz ben de size uğramak isterim :)

    Gününüz çooookkk güzel geçsin innşallah! :)

    Hoşçakalıııınn! 

    6 yorum:

    1. Misiri bende yapıyorum 😃 suyu icmiorum alakasiz olsada bence tek basina hepsi güzel olmusss haha 😃

      YanıtlaSil
    2. Limonlu tarçınlı suyu deneyeceğim çünkü su içmeyi unutuyorum :)) tender care i ben de çok severek kullanıyorum

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Ben de çok unuturum çok susadıysam anca içerim normalde :)

        Sil
    3. o tender careleri kullanmak bir bana nasip olmadı ve bardakta tereyağlı mısırı şuan canım çekti ayrıca o limonlu tarçınlı sudan bende hazırlayacağım ve içine taze nane de koymayı düşünüyorum :) çok güzel bir yazı olmuş :)

      YanıtlaSil
    4. Bende limonlu suyu felaket tüketiyorum blogumda paylasmistim senindd blogunda görunce destek olmak istedim :)

      YanıtlaSil