• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 2 Mart 2017 Perşembe

    Tatlı, Naif Blogger "Mavi Melodi" ♡

    Merhaba ! :) 

    Blogumda da sürekli bahsettiğim dostum Gülcan'ı biliyorsunuz. Onunla yılları geçirdikçe hayatta ne kadar doğru tercihler yapmışım diye genelliyorum :) Çünkü hayatımın büyük bir kısmı onunla geçti ve geçmeye de devam edecek inşallah. Kız kardeş olsak bundan fazla olamazdı herhalde :) ♡


    Başlığa yazmak üzere kendisini tanımlamak için kelime düşünecektim. Düşünmeden yazıverdim 'tatlı', 'naif'.. İşte bu kelimeler anlatıveriyor dostumu. Tabii anlatsam neler neler derim daha :))

    Bir süredir blog yazıyor Gülcan, ben de severek okuyorum, sıradaki yazıyı hep heyecanla bekliyorum. Dün de yeni tatlı bir header yaptık bloguna :) Hazır yeni cicilerini giymişken siz de tanışın istedim :) Benim gibi, daha çok günlük tarzında yazıyor, canı ne isterse :) Kalbi gibi tatlı, naif kelimeleri de. Fotoğrafları ferah ferah, baktıkça içi açılıyor insanın :) Bir de Kore kültürüne çok düşkün, Koreseverlere duyurulur :) Koreceyi bayağı iyi seviyede konuşuyor. Bir ara bana da öğretmeye çalıştı ama ben 'anneyohaseyoo çonın Gülçin imnida' dedim daha da ilerleyemedim :))

    Kendi gibi naif blogunu siz de okumak isterseniz;


    Tatlı akşamlarınız olsun ! ♡ :)

    2 yorum:

    1. Ya canımmmm canımmm dostum nasıl duygulandım, ne kadar güzel şeyler yazmışsın💕 Çok teşekkür ederim ve gerçekten de kız kardeş olsak bundan fazla olamazdı👭

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. 💕💕💕bol bol okunmaların tıklanmaların olsun inşallah 😘 👭

        Sil