13 Nisan 2017 Per┼čembe

Lezzetli Mirvari Kahvesi ♡

Merhabaaa ­čÖő­čÖő­čÖő

Farkl─▒ lezzetleri, aromal─▒ kahveleri denemeyi ├žok severim. Sevmeyece─čim bir ┼čey gibi gelse bile kahvede farkl─▒ tad─▒ vard─▒r belki der denerim. Benim gibi farkl─▒ kahveleri seviyorsan─▒z ve evde de s├╝rekli i├žmek istiyorsan─▒z, ├Âzellikle avmlerde bulunan kahve fincan─▒ ┼čeklindeki Kahve D├╝nyas─▒'na u─čray─▒n. Ben eve ordan al─▒yorum aromal─▒lar─▒.

┼×imdi daha ├žok sevdi─čim bir kahveyi payla┼čaca─č─▒m. Yeni tan─▒┼čt─▒─č─▒m ve an─▒nda m├╝ptelas─▒ oldu─čum bir lezzet. Mirvari kahvesi ♡  


E┼čimle Tu─čba Kuruyemi┼č'de gezinirken kahve ikram ettiler, biz normal T├╝rk kahvesi sand─▒k ki ona da bay─▒l─▒r─▒z :) Bi i├žtik, bamba┼čka bir ┼čey. Daha ├Ânce bu kadar yumu┼čak Ad─▒yaman kahvesini denemi┼čtim, onu da ├žok sevmi┼čtim. ├ľzellikle kumda pi┼čirilince ├žok lezzetli oluyor. Mirvari kahvesi de yumu┼čac─▒k, derinden gelen kahve tad─▒yla s├╝tl├╝ kahveye benziyor. 

─░├žeri─či de ├žok iyi. T├╝rk kahvesi, damla sak─▒z─▒, salep, ke├žiboynuzu tozu, krema, mahlep, safran i├žeriyor. 

250 graml─▒k paketi 10 lirayd─▒ en son indirimde.

Misafirleriniz i├žin farkl─▒ ve ├žok lezzetli bir se├ženek olabilir :) ─░kram etti─čim herkes bay─▒ld─▒ ♡



┼×u s─▒ralar favorimiz, i├žmedi─čimiz g├╝n olmuyor :) Daha ├žok b├╝y├╝k fincana g├Âre yap─▒yorum hemen bitmesin diye, zaten yumu┼čac─▒k ba┼člad─▒n m─▒ bitiveriyor :))


Sizin kahve favorileriniz neler ? Mutlaka denemelisin dedi─činiz bir kahve ├že┼čidi var m─▒? 

­čîĚ☕

Mutlu g├╝nler :)

4 yorum:

  1. Ben kahveyi genelde bol kullan─▒r─▒m sert i├žerim ama bu kahveyi de ├žok merak ettim denemek istiyorum bulursam

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Bu baya─č─▒ yumu┼čak ama farkl─▒ bi tat be─čenece─čini d├╝┼č├╝n├╝yorum :)

      Sil
  2. En k─▒sa zamanda ben de alaca─č─▒m, art─▒k ben de kahve i├žebilece─čimm keyifle:)))

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ben de seninle hep bundan i├žerim art─▒k :))

      Sil