• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 14 Temmuz 2017 Cuma

    Hediye Fikri: Mutluluk Kiti ♡

    Sıcak, birazcık bunaltıcı ama güzel günden merhaba! :) İnşallah keyifli, eğlenceli bir o kadar da sakin, huzurlu geçiyordur gününüz ♡ 

    Arkadaşlarınıza hediye vermek için doğum günü olsun, yılbaşı olsun diye özel günleri beklemiyorsunuz değil mi? Özel günler dışında, hiç beklemezken bir hediye almak insanı daha da mutlu ediyor :) Ben de her fırsatta arkadaşlarıma minik el yapımı hediyeler hazırlarım. Mutluluk kiti de bunlardan biri. İnternette gördüğüm bir fikri hemen uygulamak istedim. İçeriğindeki fikirler bana ait basit ama tatlı fikirler :) 


    Benim hazırladığım mutluluk kitine bir göz atalım :)


    Öncelikle içi renkli renkli görünsün diye geniş cam kavanoz aldım. Üstüne beyaz plastik dantel yapıştırdım. Ağız kısmına kurdele ve saçaklı iple etiketini bağladım. İçi henüz boşken bile çok şeker oldu :) İçini doldurduktan sonra da konserve kapağı yerine hediye kağıdıyla kapak yapıp lastikledim.

    Kek kalıplarına renkli badem şekerleri koyup hasır iple bağladım ve alta yerleştirdim. Odasına yapıştırması için, uykuya dalmadan yıldıza bakarak hayaller kursun diye fosforlu yıldızı, yağmurlu günlerde pencere kenarındaki masasına koyduğu çay bardağı için keçeden yağmurlu bulut şeklinde kestiğim bardak altlığını not yapıştırıp yerleştirdim. Çok seviyor diye küçük bir şişe fındık koydum ve bir paket fındığının hazır olduğu, onu beklediği notunu yazdım :) Bir zarfın içine mutluluk dolu küçük bir mektup yazıp süslü ayraçla tutturdum.


    Belki internette görmüşsünüzdür 'Best Our Memories' diye. Arkadaşla, sevgiliyle olan güzel anıları kağıtlara yazıp kutulayıp hediye ediyorlar, çok tatlı fikir. Ben de 'en komik anılarımız' kutusu yaptım. Zira çok fazla :) Aklıma gelenleri renkli not kağıtlarına yazıp katladım şeffaf bir kutuya attım hepsini. Şeker mi şeker, komik mi komik bir sürpriz oldu ♡


    İşte bu kadar pratik ve tatlı bir hediye :) Arkadaşım da çok beğendi, hediyeye bir de onun blogundan bakabilirsiniz →mavimelodi :) Siz arkadaşınızın zevkine ve kendi el becerilerinize göre içini bambaşka şeylerle doldurabilirsiniz. Yapacaklara şimdiden kolay gelsin :) ♡

    Mutlu günleerr ♡ 🙂

    2 yorum:

    1. Merhaba yüreği güzel tatlı kız :) Bu fikir çok hoşuma gitti bu hafta ziyaratte bulunacağım arkadaşıma bunu uygulamayı düşünüyorum :) Yüreğin, düşlerin hep böyle sıcak kalsın inşallah :)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Merhabaaa :) eminim daha güzelini yaparsın, teşekkür ederim güzel görüşün içinn :) hepimiz sıcacık olalım sıcacık kalalım inşallah :)

        Sil