• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 17 Temmuz 2017 Pazartesi

    Minik Mutluluğum ♡ 👼

    Merhabaaa! 

    Bu aralar mutluluk sebebim minik minik eşyalar ♡ :) 

    👼

    İnsan bir nesneye uzun uzun bakıp okşayıp mutlu olabilir mi :)) Oluyormuş :) Bu minik şimdiden çok şey değiştirdi hayatımda :) Henüz ilk trimesterım bitti, miniğim henüz fazlasıyla minik :) Ama bende hummalı bir çalışma var, elimden geldiğince bir şeyler örmeye, işlemeye çalışıyorum. Normalde liften, atkıdan pek ileri gidemeyen ben bu minik yeleği ördüm mesela :) Ama bilen bilir çok basit bir örnek bu, yakadan başlayıp hiç dikim yapılmayan. Hamileliğimi henüz öğrenmediğim ama hissettiğim zamanlarda başlamıştım dua ederek, ördükçe daha da heveslenmiştim onun için.. Cinsiyetsiz en güzel renklerden biri olan sarı tercih etmiş, üstüne de bi bulut kondururum diye hayal kurmuştum. Bu minik hayalim gerçekleşti de hurcunda yerini aldı bile :) Allah izin verir de giydiği günleri de görürüz inşallah ♡ :)


    İlk haftalarda çok fazla karın ağrım ve bulantılarım oluyordu, hiç bir şey yapamıyordum, canım da istemiyordu. Hatta hamileliğim boyunca bu böyle devam edecek sandım, yata yata geçecek yapacak bir şey yok diye kabullendim :) Çok şükür ki bir aydan az fazla sürdü bu dönemim. Şimdi keyifli zamanları :) Ne yapıyorsam miniğimle birlikte yaptığımı düşünüyorum :) Müzik dinlerken, işleme yaparken, bir şeyler atıştırırken, okuyup yazarken, dışarda gezinirken.. ♡ 

    Onun haberini aldığımdan beri her şey daha bi güzel sanki, çok daha az şeye üzülüyor, çok daha az şeye kızıyorum, hatta olduysa da hatırlamıyorum. Galiba o kötü bir şey hissetmesin diye beynim sadece güzel şeyleri algılıyor :) Bu çok özel bir şey :) Anneciğini şimdiden daha mutlu, daha sakin bir insan yaptı :)


    Ufak bir liste yaptım, yapılacak dikilecek şeyler listesi. Yavaş yavaş onları yapmaya çalışıyorum :) Ayrı bir yazıda listeyi de yaptıklarımı da paylaşırım inşallah :)

    Fotoğrafta görünen arılı çıngırak miniğimizden önce bize oyuncak oldu :) Eşim de ben de arada alıp sallaya sallaya geziniyoruz :)

    Allah isteyen herkese en hayırlı zamanda en güzel şekilde nasip etsin inşallah ♡ Bize de sağlıkla kucağımıza almayı ♡ 

    Mutluluk, huzur dolu bi gün olsun inşallah hepimiz için 

    8 yorum:

    1. Daha neler neler yapcaz miniğe ♡ Sağlıkla gelsin dünyaya inşallah ♡

      YanıtlaSil
    2. Hayrli olsunn Allah hayrlisiyla saglikli sihhatli dogurmayi nasip etsin insallah 💕😄

      YanıtlaSil
    3. hayırlı olsun Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin :)

      YanıtlaSil
    4. Bu sabahiminn en mutlu en güzel haberi bu :) gercekte coook mutlu oldum :) Rabbim saglikla mutlulukla huzurlq kucağınq almayi nasip etsin insallah :) saglikla gelsin minik ;)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. :))ben de öyle olmasına çok sevindim teşekkür ederiim :) amiiin inşallah :)

        Sil