• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 22 Aralık 2017 Cuma

    Mim | Seni Tanıyabilir Miyim?

    Merhabaaa! ♡ 

    Mutlu, huzurlu, hayırlı cumalar olsun hepimize 

    Mavimelodi tarafından mimlendim. Çok da severek cevapladım bu mimi. Ayrıca mavimelodi'yi de tanımak isterseniz ismine tıklayıp sayfasına ışınlanabilirsiniz :) 

    1. Kaç yaşındasın? Mesleğin nedir?


    25 yaşındayım. Endüstri Mühendisi olmam gerekiyor ama şimdiye kadar İşaret Dili eğitmenliği yaptım. Bundan sonrası nasıl olur, hayat ne gösterir bilmiyorum ama mühendislikte sevdiğim gibi bir iş bulamadığım sürece çok severek yaptığım eğitmenliğe devam etmek istiyorum. 

    2. Nerede yaşıyorsun? En sevdiğin yerin fotoğrafını paylaşır mısın?


    Ankara'da yaşıyorum. Arkadaşım bu mimi cevaplarken bana da sormuştu 'Ankara'da en sevdiğin yer neresi?' diye. Hiç düşünmeden 'evim' dedim :)) Sonra uzun bir süre düşündüm tek bir yer söylesem nereyi söylerim diye ama net bir cevap alamadım kendimden :) Bu mim için baharları yazları çok sevdiğim Mavigöl'ü seçiyorum ben de :)





    3. Günlük hayatta seni mutlu eden şey nedir?

    Özellikle son zamanlarda sakinliğe, dinginliğe ayrı bir düşkünüm. Şu sıralar hamilelikten dolayı nadiren içebildiğim kahvemi elime alıp bir şeyler yazmak, okumak.. Bi de yağmur varsa Allaaah süper! :) 

    4. En sevdiğin meşguliyetin/hobin nedir?

    Kumaşlar, ipler, kalemler.. Bayılıyorum ♡ Kesip dikmek, işlemek, boyamak en sevdiklerim.

    5. Evinin en sevdiğin köşesinden bir fotoğraf paylaşır mısın?

    Yüklenirken her defasında çözünürlüğü bozulsa da inat ettim en sevdiğim yer burası olabilir :)) Kahve içerek kitap okumalık bir köşe yapmıştım kendimce.. Çok severim bu berjerde oturmayı 


    Ama bu sıralar daha çok sevdiğim -gerçekten odaya girip somut olarak sevdiğim- bir köşe daha var. :)


    6. En sevdiğin kitap ve ondan bir bölüm paylaşır mısın?

    Uzun yıllardır 'en sevdiğim kitap' hiç değişmedi.. Simyacı. İlk okuduğumda etkisi kaldı bende, her okuyuşumda da aynı sihirli anları yaşarım 

    "Bütün dünyayı kucaklayamayacak kadar küçük biri olduğum için sahip olduğum az bir şeyi her zaman korumaya çalışacağım."

    7. Şahit olduğun bir mucize var mı?

    Şu an tekmeleriyle karnımda ♡ En büyük minik mucizem...

    8. En çok görmek istediğin ülke hangisidir?

    Çok var ama ülkeye bile gerek yok şu Paris'e bir gitsem, Şanzelize'de yağmurun altında eşimle el ele yürüsem sonra meşhur kafelerinde karşılıklı kahve yudumlasak çok sevinirim :)

    9. Sana göre en büyük başarın nedir?

    Uzuunca düşündüğüm bir soru oldu :)) Sanki hayatın verdiklerini yaşayan biri gibi görüyorum kendimi, yapmış olduğum, başarılı olduğum çok şey vardır elbette ama büyük başarı diye neye derim bilemedim..

    10. Ölmeden önce mutlaka yapmak istediğin şeyler nedir?

    Eşimin de benim de ailemize, hobilerimize daha çok vakit ayırabileceğimiz, daha rahat 'gerçekten' seve seve yaptığımız işlerimizin olması.

    Eşim ve artık inşallah oğlumuzla birlikte Türkiye'yi bitirip dünya turu yapmak.

    Olabildiğince dini vazifelerimizi yapmış olmak. 

    🌺

    Benden bu kadar ♡ Bu yazıyı okuyan herkes! Mimlendiniz! 

    Mimi siz de cevapladıysanız yoruma yazın, ben de geleyim misafirliğe okuyayım ♡ :)

    Mutlu günleeer! 

    4 yorum:

    1. Yaşasın mim gelmiş!♡♡ Evinin en sevdiğim köşesi benim de o beşik artık😁 Çok eğlendim okurken💛

      YanıtlaSil
    2. Çok eğlenceli olmuş :) sana da mutlu günler :)

      YanıtlaSil