• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 23 Şubat 2018 Cuma

    Bir Dost İki Gün! ♡

    Merhabaa!

    Hem haftanın son günü hem güneşli apaydınlık bir hava dışarda! Ne kadar güzel bir gün değil mi :) Biz karı kışı beklerken bahar geliyor sanki yavaştan :) Olsun bahar da çok güzel hem arada kar atıştıracak biliyorum :) Geçen yıl nisanın ortasında yağmıştı :) Zaten şimdi dışarı çok çıkamadığım için mevsimler çok farketmiyor bana :)) Arada bir çıkabiliyorum. Eşimin gelmesine birkaç gün kaldı inşallah o gelince de eve arada bir girmeyi düşünüyorum artık :))

    Ben çıkamadığım için arkadaşlarım sağ olsunlar beni bırakmıyorlar hep geliyorlar sıkılamıyorum :) Bu hafta da yine Gülcan geldi. Her gün kalsa ikimiz de hayır demeyiz :) Yine fazlaca eğlendiğimiz, gülmelere doyamadığımız 2 gün geçirdik. Öylece otursak bile gülecek bir şeyler bulup krizlere gireriz biz :) İlkokuldan beri :) Artık +1 imiz var sohbetlerimize anlayamayan bakışlarla katılan, gülmelerimize gözlerini kısarak bakan :))


    Artık Kuzey'i sevmeleri bitince sohbete başlayabiliyoruz :) Gülcan bu taraflardan çok uzağa taşındığı için sabah ezanıyla çıkıyor yola :)) Kuzeyi yanıma alıp kahvaltıyı henüz hazırlamaya başladım ki zil çaldı. Gülcan sıcacık simitler poğaçalar almış nasıl mutlu oldum, hemen çayı da koyduk oturduk soframıza :)


    Haliyle kahve keyiflerimiz de minik Kuzey beyin keyfine bağlı :) Ama miniğim Gülcan teyzesi gelince bana hep izin veriyor çok huysuzlanmıyor :))


    Ne zamandır süslenip de dışarı çıkamıyorum, bunu özlediğimden bahsedince birden canımız makyaj yapmak istedi akşam akşam :)) Tüm malzemeleri yatağa döktük başladık makyaja :)) Tam teşkilatlı bir makyaj yaptık. Bi de sanki makyajdan sonra bi yere çıkacakmışız gibi fikirlerimizi alarak çok ciddiyetle yaptık :)) Biz bunları yaparken Kuzey de yanımızda şaşkınlıkla bizi izledi :)) Makyajımız bittikten sonra birbirimize övgüler yağdırarak aynada kendimizi izledik :)) Birsürü fotoğraf çekindik tabii :) Sonra da yüzümüzdeki kat kat boyadan rahatsız olup sildik :))) Hala çocukça şeyler yapıyo olmak o kadar güzel ki. Böyle çocukça şeyleri gönlümce yapabileceğim bir arkadaşa sahip olmak da :)


    Gülcan ilkokul günlüklerini getirmişti, ben de benimkileri çıkardım. Okuyacağımız o keyifli anlar için geceyi bekledik. Geceler yemeksiz olmaz bizim için önce gece yemeğimizi yedik :)) Kuzey'i de uyutup yanımıza koyduktan sonra başladık okumaya. Ve gece boyunca güldük.. Özellikle aynı tarihleri seçip ikimizin de birbirimizden habersiz yazdığımız aynı günleri okumak o kadar keyifliydi ki. Yaşadığımız, o gün mesela okulda olan bi olayı ikimiz de yazmışız farklı yönleriyle :) Ve yıllar sonra ben onun da o günü o olayı yazdığını öğreniyorum :) Bu geçmişe yolculuk çok çok iyi geldi ikimize de :)


    Benim günlüklerim ♡


    Gülcan'ın günlükleri ♡

    Yıllar öncesini konuşmakla kalmayıp okuyarak hatta okurken tamamen unuttuğunuz şeyleri yeniden öğrenip şaşırarak gülme krizlerine girdiğiniz dostunuz varsa hayat çok güzel! ♡

    "...ve birden bi sebep yokken gülme krizine girdik Gülçin'le. " Gülcan'ın günlüğünün bir sayfasında yazan bu cümle hala bugün de yaptığımız bir şey :)))

    Gece yine sabahladığımız için kahvaltı da kahve keyfimiz de gecikmeli oldu :) Bir de blog planı yaptık, birer blog defteri hazırladık, birkaç yazı belirledik. Bu günlük tadında yazı da ilkiydi. İnşallah planımıza uyabilirim :)


    Tatlı muhabbetimize eşlik edenler ♡


    İşte böyle tatlı iki gün geçirdik.. Bu iki günü bir de Gülcan'dan dinlemek isterseniz buyrun mavimelodi'ye :)

    Mutlu günlerr! ♡

    4 yorum:

    1. Ne kadar sıcacık bir yazı olmuş içim ısındı :) o yıllarda günlük tutmanız çok hoş şimdilerde açıp okumak çok güzel olur gerçekten

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Di mii teşekkür ederim :) evet çok nostaljik oluyor eskilere gidiveriyoruz :)

        Sil
    2. Ne kadar tatlı bir bebek :D

      YanıtlaSil